I'm stupid with you

Tjaaa alla goingar!

Har precis kommit hem från Maja där vi var med några kompisar. Jättekul!
Idag så har vi inte gjort något speciellt i skolan .. matte, SO, engelska & NO. Inte de roligaste ämnena direkt, men vi slutade iaf vid 14.00 så det var skönt! Det gör vi imorgon med! As najs

Har även pluggat lite franska som vi har imon, ska även sätta mig och göra matteläxan snart, fun? not ..

Jag känner att det kanske inte är så jätte roligt för er att läsa vad jag har för lektioner och så på dagarna? Hahaha, men jag har typ ingen fantasi alls .. Jätte jobbigt ..

Ni kan la kommentera vad ni tycker jag ska skriva mer om! Så fixar jag det, lovar! ♥



Wierd bild från sardinien, nästan 1 år sedan nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0