I'm running in your backseaaat

Tjena alla goingar!

Nu sitter jag är med felicia, haha, vi är inte direkt så jätte sociala mot varandra om man säger så. Hon läser och jag sitter vid datorn. Aja ;)

Vi har i allafall ätit spagetti och köttfärssås, vi behövde lite energi till kl 19.00 då dansen börjar!
Ska bli svinkul att lära sig en till del av dansen! Jag kanske kan visa med någon video någon dag? Vad säger ni? :)

Skulle det vara kul? Då får ni se den dansen vi dansar i dansen just nu, och vilken typ vi dansar.

Ni kan ju kommentera vad ni tkr, haha så får jag se ifall jag gör en video :))



Imorgon är jag ledig från skolan på grund av en sak, berättar mer ikväll/imorgon om vad jag ska göra!

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0