Hemkommen från skolan ..

Eller sanningen är att jag kom hem från skolan för ungefär 2 h sen. Men jag har legat i soffan hela tiden och slöat. Men jag har migrän så då får man göra det haha ;). Det hände inte så jätte mycket intressant i skolan idag, fick reda på att jag, Maja och två andra killar ska stå på marknaden på tors, för att tjäna in pengar till våran klassresa som vi ska åka på i nian. Vi kanske ska åka till polen elr england elr nått sånt. Becka åkte ju till polen förra året med hennes klass! Det var tydligen jättekul :).

Vad händer mer ikväll då? Vet inte riktigt, för mig blir det la antagligen bara plugg och tv. Har två prov på fredag, känns azum kul faktiskt, hahah. Eller ett är på tors och det andra är på fredag tror jag. Aja, det är la inte så intressant för er och veta när mina prov är, eller? ;)

Sorry för dålig uppdatering idag föresten. Men har inte orkat, haha. På bilden i förra inlägget så såg ju jag helt psyko! Såg inte det på mobilen, haha. Men lite får man ju bjuda på sig själv!

Puss ♥



En jätte charmig bild på mig och Emma från sommaren 2010.. Lägg märke till att vi kanske har förändrats en aning..

2009:

                                                                                            
 


Slutet av 2011:



Postat av: Tjäna pengar enkelt!

hej :D Får bara 50 bes / dag och tjänat upp 4700 på 2 veckor av bara besökarna då och tredje veckan får man pengarna och det bästa är att de inte drar av skatt och heller INGEN bluff sida! LOVAR jag ville bara tipsa, bryr mig inte så mycket annars..

här är länken:

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861

2012-02-27 @ 19:28:36
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/
Postat av: Emma

åhh sicka fiiiina biljer på dig å mej! haha :D saknar det! <3

2012-02-27 @ 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0