Drar iväg på en morgonpromenad ..

Ställde klockan på 9, vaknade 8, bra Mathilda ?

Iaf, ställde kl på 9 pga att jag och Becka ska gå ut på en liten morgon promenad nu. Det är ju jättefint väder också så det är ju as bra! Vet inte hur länge vi är borta men det är ju skönt med att få lite frisk luft såhär på morgonkvisten. Haha, vi vet inte var vi ska gå, eftersom att vi är ganska nyinflyttande i detta området, men vi hittar alltid någon väg!

Medans vi är borta, så kommer det komma upp ett litet inlägg här på bloggen om mina favvobikinis, jag har värsta aaaas bra vårfeeling nu på grund av detta vädret! Så håll koll!

Puss ♥



Vad tycker ni föresten om min nya header? Jag är as nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0