Frisöööööreeeen :DDDD

Ja jag vet att uppdateringen inte har varit på topp. Men jag skyller på ett läger vi var på med klassen. Vi skulle ju vandra 1,5 mil o det kändes i kroppen om man säger så.. haha ;).

Igår kom vi iaf hem efter två dagar med klassen. När jag kom hem så gick jag o satte på tv:n, sen så somna jag, haha sött!

När jag vaknade igen så gick jag upp o tog ett bad vilket jag verkligen behövde! Haha ;D
Klockan 18.00 igår så började dansen för första gången. jag var där med min kompis matilda(haha mathilda x2 xD). Båda vi tyckte det var sjukt kul! Basen ligger på streetdance :).

Aja, nog om det. Egentligen så tänkte jag bara säga att jag precis har kommit hem från frisören. Jag klippte typ av 13 cm elr mer. Så det känns ganska kort nu :S Haha. Men jag är nöjd iaf!

Här är en bild ;)



Kanska inte världens bästa, men det duger! Pussii ♥


Postat av: Sofia

Ditt hår blev jätte fint! ;)



btw, jätte fin blogg!

2011-09-08 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0