Höstkläder

Tja! Jag fick ju en fråga igår om ifall jag kunde lägga upp lite snygga höstkläder på bloggen. O självklart kan jag det. Kände dock inte att det blev jätte bra, har världens trögaste dator o allt just nu. Men jag slänger upp det som jag har hittat än så länge. O jag lovar att komma med ett lite mer snyggare "collage" lite senare istället. Med lite kläder som jag verkligen tycker om!

Men ni får nöja er än sålänge!
En sak som jag tycker är ganska viktigt på hästen är att ha någon färgklick på sig varje dag. Dvs någon färgglad accesoar, naglar elr ett klädesplagg helt enkelt. Så det inte blir så himla trist som det lätt kan bli på hösten.
Jag tycker militär grönt, vin rött o grått är snyggt att ha på hösten! Dock hitta jag typ inga kläder i de färgerna nu, heheheh. Men det kommer! ;)

Till vardagen:














Till Festen:






Bilden på de svarta pumpsen kommer från google, men jag antar att sånna finns att köpa lite var stans!
Allt annat kommer från BikBok, Gina Tricot och Din sko!

Puss

Ge gärna mer tips på vad jag kan skriva om!

I love you guys ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0