Christmas feeling ..

Hej ni där!
Nu sitter jag framför datorn i ett mörkt hus med massor av levande ljus. Julfaktor på hög nivå!
Asså jag dör, jag längtar verkligen såå mycket till julafton! Elr inte bara julafton utan julen över huvudtaget. På söndag är det första advent. Det går fort!



Och som vanlig, elr vanligt och vanligt.. men iaf det är fortfarande inte kommit någon snö här nere i Göteborg ;(. Konstigt eftersom att det började snöa redan i Oktober förra året. Aja, men när den väl kommer så kommer den.

Vad önskar ni er i julklapp då?
Såhär ser ungefär min önskelista ut:

1. Fotas hos model house
2. smyckeskrin
3. parfym, britney spears "midnight"
4. kläder
5. smink

aa, typ det, som en vanlig tonårstjej önskelista brukar se ut!
jag längtar iaf till julen grymt mycket!

ni kanske får lite jul feeling av dehär bilderna ♥





edit; glömde säga att jag lyssnar på julmusik, ännu mer jul! gaaah ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0