You don't want to hurt me baby ♥

Tjeeeenare bloggen!
Torsdag idag vilket betyder att det bara är två dagar kvar nästan 1 dag kvar till jag åker till underbara Danmark! Språket där låter så mysigt. Inte för att jag direkt förstår det, men ändå.. xD

Men det ska bli nice att komma iväg lite och bara vara lite med the family ;).
Ska försöka med att blogga. Aja, kan skriva lite tidinställda inlägg som kommer upp på dagarna. Är i danmark från Lördag till Onsdag.

Vi ska bl.a till The reef. Det är ngt äventyrsställe. Har aldrig varit där innan men det verkar som det ska bli kul (y). Fårup sommarland ska vi också till. Där har jag vart en gång när jag var liten. Då skulle vi gå ngn äventyrsbana över vatten. Då var det en kille som trillade i xD Hahaha!

Nu ska jag ta och skriva några inlägg som kommer ploppa upp under dagarna jag är i Danmark!. Kommentera ;D

Ciao ♥



Random bild, jag vet. Men bjuder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0