Svar på Frågestunden!

(tänkte ladda upp en bild, men det funkar typ nt :(. Aja ni får nöja er med svaren)

Fråga: Har du några syskon?

Svar; Ja, jag har två helsyskon. Och fyra bonussyskon. Min storasyster heter Rebecka, och min tvillingbror heter Jonathan.

Fråga: Hur kommer det sig att du började blogga? :)

Svar; Jag hade varit inne på många bloggar innan, så jag tyckte det verkade kul :). Fast jag har haft väldigt många bloggar innan. Fast de tog jag bort :).

Fråga: Går du i någon sport? :)

Svar; Nej, jag går inte i någon sport. Har aldrig gjort innan heller. Ska däremot börja i dans efter sommaren, om det nu räknas som en sport :). Men annars går jag inte i någon sport. Jag var sugen på att börja i innebandy förut, men det vet jag inte längre om jag vill.

Fråga: Hej! Vilken är din favoritmaträtt? :) <3

Svar; Det kan jag inte direkt svara på. Men jag tycker om tacos väldigt mycket! :)

Fråga: Favorit färg? Favorit maträtt?

Svar; Jag tror att lila elr gul är min favorit färg faktiskt :). Som jag sa i frågan över så har jag typ inte ngn favorit maträtt men jag gillar tacos väldigt mycket!

Fråga: Hur lång är du? Älskar din blogg! :)
Kraaam


Svar; Jag är ganska kort för min ålder. Jag nås bara på 1.54.. Ganska kort, jag vet..
hehe, kram :)

Fråga: Vad ska du göra i sommar?

Svar; I sommar så ska jag vara med mina kompisar och min familj. Jag ska till Danmark snart och skara sommarland. Och i Augusti så ska jag till KRETA! Det kommer bli grymt! :D Annars så ska jag väl bara bada, chilla och sola ;).

Fråga: favvoaffär och favvoblogg?

Svar; Min favvo affär är nog gina tricot elr H&M. Det beror på vad jag söker :).

Fråga: Hej! :)

Fanta/cola?
chips/godis?
hund/katt?


Svar; Hej Hej! ;)

Jag väljer nog Fanta, chips och hund :).

Fråga: Hej! Vilket är ditt favoritklädesplagg? Alltså nåt som du är jättenöjd med att du köpte? Fiiiiin blogg! Kramis!<3

Svar; Mitt absoluta favvo klädesplagg är nog de höga shortsen som jag köpte på gina tricot för några veckor sen :). De som är lite marina :D.



Hoppas ni har fått de svaren ni ville! :)
Ha en bra kväll så hörs vi imon.

Kram ♥

Postat av: maria

fin blogg :)

2011-06-28 @ 13:12:18
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/
Postat av: IDIS

HejDär,söta du. Vad gör du idag?=) kraam..

2011-06-28 @ 13:44:37
URL: http://sweetans.blogg.se/
Postat av: - Ania Manarczyk

Hej har också en slags ''frågestund'' på min blogg skulle du vilja ta den chansen och fråga något? P.S. Man får fråga exakt vad man vill och jag svarar redan ikväll eller imorogn i en videblogg, så jag tackar dig jättemycket om du ställer någon fråga.

2011-06-28 @ 16:47:01
URL: http://aaniias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har <3 Kanonfin!

2011-06-28 @ 20:25:58
Postat av: IDIS

Vann du dagens blogg?=) kolla..

2011-06-28 @ 21:23:44
URL: http://sweetans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0