Snaaart gäller det ;)

Hej hej bloggen!
Nu sitter jag hemma och ska snart packa in i bilen för att åka iväg till danmarksfärjan ;). Senast jag åkte till Danmark med färja va väldigt längesen.. A long time ago. En gång var min familj med om en väldig hemsk storm. Alla på båten skrek att vi skulle drunkna. Jag trodde faktiskt att vi skulle dö då. Seriöst.. :s Men som tur är så lever jag ju idag! Kanske kan skriva ett litet mer detaljerat inlägg om det minnet, om ni skulle vilja alltså? Men isåfall när jag kommer hem från Danmark!

Jag ska försöka att blogga så mycket jag kan. Annars får ni nöja er med de tidinställda inläggen. Nu så ska jag hjälpa att packa in i bilen,, Vi ses på onsdag! Hörs gör vi tidigare! :D

Jag ger er en stoor feet kraaaam!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0