Har precis bakat hal....

Har precis bakat hallongrottor, mums! ;)
Vi hade både blåbär och hallon som vi la i de. Men jag kommer bara äta av dem med hallon i, gillar bara det x). Haha



Innan vi bakade så var jag och mamma och kollade efter ett par ballerina skor. Har redan ett par men jag måste ju ha ett par till nu när vi ska till kreta! ;) Om jag känner mej själv rätt så kan jag slå vad om att jag kommer gå i flip flop hela dagarna :D.

Jag tror även vi kommer åka till en strand där, som heter Elafonissi elr ngt ;).
Jätte fin är den. Turkost vatten och sandstrand!. Stranden är gjord av malda som snäckor. Jag kommer lätt ta massor av fina bilder där ifrån :D.

Nu så ska jag äta, puss ♥



Visst ser det härligt ut?! ;)


Postat av: peennys

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd!



Imorgon startar en ny omgång upp :)

2011-07-24 @ 21:16:51
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0