Dag 09 - En bild på ett ställe jag vart på



När jag var i Danmark med min familj så var vi på ett ställe som heter Fårup Sommerland. Jag tror att jag har sagt det innan ;).

Det är ungefär som skara sommarland. Men skara har ju ett ganska stort badställe på det äventyrslandet. Men på fårup så är de mer för attraktioner. Vilket jag älskar! ;D

Så om man har vägarna förbi någon gång, så tycker jag absolut att ni ska besöka det! :)

Kraam

Jag tycker att uppdateringen har varit ganska bra idag :D

Postat av: Niles

Hoppas att du haft en riktigt awesome dag! Vad händer ikväll?

2011-07-20 @ 20:02:56
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fin blogg! :)

2011-07-20 @ 20:14:06
Postat av: peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivering om varför den förtjänar att vinna, och även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-07-20 @ 21:46:48
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0