Premiär

Hej på er!
Det här är första inlägget på den här bloggen. Jag har typ haft tusen bloggar innan men har tagit bort de efter ett tag för att jag inte vet vad jag ska skriva om. Men så ska det inte bli med den här bloggen.

Ni får gärna ge tips på vad jag ska ska skriva om i bloggen. Själv gillar jag mode, så det kanske kmr upp mycket mode här i bloggen då och då.

Men som sagt, det är ju ändå roligt att höra vad ni har för tips för att göra den här bloggen rolig och intressan:).
Tack Joanna, som fixade designen till mig :D, hon hittar ni här.

Puss

//Mathilda



Här är en liten bild på mig som syrran tog igår. När vi skulle tvätta bort färgen så gick inte allt bort. Då blev jag ganska irreterad kan man säga. Haha, men nu är det borta i allafall.
 :D

Postat av: Joanna

<3

2011-02-06 @ 10:25:32
URL: http://jmheb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0