Thursday ♥

Hello there my dear readers!

Idag är det torsdag, och det har typ bara varit chilldag i skolan :D
Hela eftermiddagen var det film och tränade lite på låten som våran klass ska sjunga på julavslutningen. Haha, det lät sådär... fast det blir säkert bra i kyrkan ;)..

Hur brukar eran julavslutning se ut? Våran skola brukar alltid ha i en kyrka. Där varje klass sjunger en låt var typ, och sen så har alla de som går i 2:an ett julspel inför alla. Haha, jag kommer ihåg när jag gick i 2:an och vi hade julspel, då spelade jag ett får, medans alla andra tjejer typ var änglar.. Hahaha

Imon så är det ju fredag, då ska vi också kolla på film i skolan, as chill!
Sen efter skolan, vi slutar kl 14.00. Då så ska jag och några kompisar in till jul på liseberg. As mysigt! Så ska vi gå gasten och lite så, whiiiee, längtar!

Såhär skulle jag vilja att det såg ut på liseberg just nu.. dock så är det ju ingen snö, tråkigt :((








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0