Sjuk, idag, igen, jag, dör

Hej Hej!

Idag är jag hemma från skolan, (det börjar bli en vana) jag vet inte vad det är med jag tror att det är någon influensa, och nej inte maginfluensa. Utan sån som man brukar få innan jul.

Ni vet, feber, halsont, illamående, ont i kroppen, frossa osv.

Inte kul om man säger så. Man missar så mycket i skolan. Ändå om det bara är en vecka kvar till julavslutningen. Men allt som man håller på med måste liksom bli färdigt. Gaahh, jag längtar verkligen till julavslutningen! sååå skönt med lov!

jag får se om jag går till skolan imon, men jsg hoppas verkligen det, eftersom att det är lucia och allt. Niorna ska gå luciatåg och vi ska ha med oss julfika o så.

Nu så ska jag fortsätta ta hand om mig själv. Hoppas att ni är friska, om inte så får ni en krya på-er hälsning av mig!

Puss!

(ni får ingen bild idag, har typ ingen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0