Lördag

Hej bloggen!
Egentligen så skulle jag med en kompis idag på deras glöggfest (hade sett fram emot det jätte mkt), MEN när jag vaknade så kände jag mig inte alls bra, så det blir att stanna hemma idag istället. Och julpynta, julbaka osv med familjen.

Mysigt det med!

Nu har jag precis sett färdigt på julkalendern, haha bara jag som följer den? Haha, nä men skämt åsido. Jag tycker den är jätte mysig att kolla på varje morgon innan man drar till skolan.

Aa juste, jag skrev ett tidinställd inlägg på bloggen igår, som kommer att publiceras här på bloggen klockan 14.00 idag. Men där står det att jag är hos min kompis osv. Men eftersom att det inte stämmer så behöver ni inte bry er om det.. :(

Nu så ska jag kolla lite på tv med mammi ♥
Ni får ha en fortsatt trevlig dag, så kanske vi hörs senare. Puss



gammal header jag har haft..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0