Jullov ♥

hej bloggen!

Gissa vad? jag är jätte glad just nu! För att vi har jullov! :DDDDD Wihooooooooo

Idag så började vi skolan klockan halv nio, och då var hela klassen i klassrummet och pratade och så, sen så åt hela skolan grötfrukost tillsammans. Efter det så gick vi in till klassrummet igen och gjorde kramringen. (Man går typ runt och ska krama varandra). Haha, aa, det var ju lite mysigt, hahah ♥
Sen så gick jag till kungsmässan med några kompisar, jag smakade även på sushi för första gången ..

Gissa om jag tkt det var gott?

Det var aaaaaas äckligt! (Vad ni en gör, smaka inte på sushi om ni aldrig har gjort det innan, haha det kanske låter lite konstigt, men det är sviiin äckligt!)

Nu ska vi snart klä granen, vi brukar vara tidiga ute med det, men inte iår, haha. Sådana är vi .. ♥

Nu när jag har jullov så lovar jag att uppdateringen kommer bli grymt mkt bättre! De senaste dagarna så har ju ni bara fått små, korta mobilinlägg.. Men jag har haft så sjukt mkt att göra!

Men nu är man ju fri från skolarbeten/läxor i 3 veckor, sviiiin gött!



Men ni får ha det azum great så hörs vi imon!

Puss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0