Jul på Liseberg igår ♥

igår var ju jag och några kompisar på jul på liseberg, och det var helt freaking azum kul! ♥
Har inte haft så kul på länge! Dock var det inte så mycket öppet, men jag gick gasten och åkte radiobilarna! Dte var as kul!

I början av vår runda inne på gasten så fick vi inte så mkt uppmärksamhet av spökerna, men de sista 5 min så va typ alla på oss! Det kom as nära och man kände liksom hur de andades på än, scary :S, ändå om det var tredje gången jag gick den!

Lägger in lite bilder som min kära kompis Emily har tagit, klicka på hennes namn så kommer ni till hennes azum blogg!
























tack så himla mycket för en fantastisk dag! Ett minne för livet! Jag har helt enkelt världens bästa vänner, puss ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0