Dan före dopparedan .. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hohoho!

Idag är det dan före dopparedan, hohoho, elr vad man nu säger! ;)
Igår slingade jag ju håret, jag vet inte om man ser så jätte mkt skillnad, kanske inte på bilder men lite i verkligheten iaf. Jag ska försöka få till en bra bild, men beckas systemkamera kanske .. om jag får låna den ..
Annars får ni se när jag kommer med dagens juloutfit imon ;)


shit asså, det är julafton imon, tänk liksom .. man går och väntar på denna dagen i ett år, och imon så faller denna dag in. Lite sjukt ändå, haha .. ;)

Vad hoppas ni att ni får i julklapp då?
Jag hoppas verkligen att jag får min älskade parfym som jag har velat ha nu väldigt länge! Jag blir även glad om jag får ID puder, ni vet sådant mineralpuder, det är ju bra för huden! Azum great! ♥

Snart ska jag ner till kungsmässan och möta min kompis Emma, vi ska ge varandra varandras julklappar, mysigt! ♥

Ska även se om jag hittar något trevligt på rean elr så ;)

Ni får ha det azum great ♥ (mitt vanligaste uttryck typ xD)

Puuuuuuss



En sjuuuukt gammalbild för två år sedan typ! Haha ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0