2011 - 12 - 10♥

Hej bloggen!
Idag är det Lördag vilket betyder ledigt! As gött tkr jag ;). Just nu är jag hos min kompis Felicia, vi håller på att göra i ordning oss lite, för att vi ska på en mysig glöggfest ikväll, det är hennes släkt som kommer, och jag då!
Det ska bli jätte mysigt tkr jag, eftersom att jag inte brukar vara på glöggfester, haha.

Föresten, igår så la ju jag upp min första videoblogg här på bloggen, har ni kollat på den? Om inte, gör det! Haha, det är ungefär så en rast ser ut i min vardag ;). Och nu ser ju ni hur jag är irl, och hur jag pratar och så. Dock tkr jag att jag var väldigt flummig i videon, men jag är ju sån :))

Jag skulle tycka att det skulle vara nice ifall ni kunde slänga in en liten kommentar, ifall jag ska fortsätta videoblogga, vad jag ska prata om osv. Så bläddra inte bara förbi detta inlägget ♥

Ni får ha det great! Så hörs vi snart, ha en fortsatt trevlig dag!

Pusssss ♥

Bjuder på en liten wierd bild på mig som är tagen för tre dagar sen tror jag, enjoy! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0