TREDJE AUGUSTI TVÅTUSENELVA

Dagen började med att mamma väckte mig typ kvart i sju^^(gissa om jag vart trött?) ;)
Hon skulle köra mig till mormor och morfar för att vi skulle kolla om det virkade linnet som hon har gjort till mig passade(lång mening x) ;).

Det passade! Efter ett tag så gick vi ut i trädgården och plockade äpplen, hon skulle göra äpplemos av de lite senare ikväll. Efter det så åkte jag och mormor in till backaplan för att vi skulle kolla på två pippitröjor till mig och syster. Vi hittade två blå, de var jätte fina tycker jag! ;D

När vi kom hem igen så satt jag mig vid TV:N och kollade lite på film. Jag höll på att somna!
När filmen var slut så kom mamma och hämtade mig, så vi åkte hem och jag packade med mig lite saker till pappa, som jag ska ha med mig till kreta! :)

Sen körde hon mig till pappa osså fikade vi lite, mysigt!

Nu sitter jag här!


(bild från we♥it)


jag kan gissa att ingen av er har läst det som jag just skrev, men det gör inget! För jag är glad ändå ;).
Har ju som sagt haft besöksrekord! Glad! ;D;D

Jag blir så hiiiimla glad av alla kommentarer jag får! Jag har liksom kommit någonstans! När jag börja blogga så hade jag ungefär bara en unik läsare per dag, idag har jag ungefär 70 som läser min blogg!

Coolt o.O...

Nu så ska jag göra något, vad vet jag inte!

Men ni där ute, jag skulle gärna vilja veta vad ni vill läsa om här i bloggen?
Ska jag köra mitt eget race elr ska jag lyssna på er? om jag ska lyssna på er så måste jag ju först veta vad ni tycker, elr hur? ;)

Så nu tycker jag ni ska kommentera vad ni tycker!

Puusss♥



Fin bild på mig och emma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0