TJUGOFÖRSTA AUGUSTI TVÅTUSENELVA

Idag är det den tjugoförsta augusti tvåtusen elva. Senare idag så ska jag o mamma in till göteborg för att byta en väska som jag köpte igår. Det var för liten för jag fick inte ner min mapp i den. Iår så ska jag försöka att bli lite bättre, hålla reda på läxorna bättre o alla papper vi får :).

Ska försöka :).
I fredags så började vi ju skolan igen. Det var väl helt okej. Jag skulle ju inte säga nej ifall vi kunde få några mer dagar ledigt. Aja, nån gång måste den ju börja igen :).
Vi fick ett helt okej schema. Fast förra året fick vi bättre. Det senaste vi slutar är tjugo i fyra, o då börjar vi halv nio. Det är på tisdagar, o det är då jag har´dans ;/.

Aja, som tur är så har vi ju inte gympa samma dag, hahha.

Vad har ni gjort för något de här dagarna då? Har ni också börjat skolan elr börjar ni imon som några som jag känner gör?

Skulle vara kul att veta :)..


Nu så ska jag ner o äta frukost..

puss
  &
Kram ♥

Slänger in en bild från kreta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0