Thuesday

Halloj bloggen!
Sry för att det inte blev någon mer uppdatering igår men hade fullt upp.
Nu har jag precis kommit hem från skolan. Jag gick, det tar typ bara 10 minuter att gå hem så ;)..

Det kommer dock inte ta så kort snart, eftersom att vi kommer flytta härifrån. Som jag typ har skrivit några gånger innan. Haha :)

Idag är det Tisdag iaf o det betyder att det är den längsta skoldagen. Men det är ju skönt att den är över iaf! ;D
Imon ska vi ha orientering. As trök.. Men men. Plus att det ska regna också! Ska verkligen bli jätte kul.. NOT!

Nu ska jag ta mig något att äta. Håller typ på att dö av hunger. Okej, nu kanske jag överdrev en aning. Höhö ;)..

Puss, bjussar på en bild på sötisen och hans tjej ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0