Packa till flytten..

Japp, ni ser ju rubriken.
Som ni säkert vet så ska jag flytta ;) Till en heeelt splittrans ny lägenhet. Den är inte riktigt helt klar en, de håller fortfarande på lite med byggandet. Men den 6 september så ska vi få gå o kolla på den. Men så klart så börjar min dans då. Så jag missar ju visningen. Men pappa har lovat att fota massor ;).

Som jag sa så börjar min dans den 6 september ;). Jag ska gå där med en kompis till mig och det kommer bli aaaaawesome! :D
Det är blandning med jazz dans och street, så det kommer bli jätte kul!
Jag har ju velat gå på dans jätte länge, men det har ju inte blivit av att vi har sökt in. men nu gjorde vi det o då kom jag med!! :DDD

Men det bästa av allt är ju att vi kommer få träffa Eric saade. För han kommer som gästartist på våran avslutningsshow i November :D.

Han kommer bara till några få shower o vi är en av de! Lycklig :D

Nu så ska jag äta! Puss o hej ♥



Gahhhh, jag dör. han är såååå jätte sööööt!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

Postat av: ViktoriaJohansson©

vi ska ha kalas här hemma snart så det är bara det som händer i kväll, umgås med massa skönt folk :D själv då?

2011-08-27 @ 16:32:24
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0