Monday 19.57

Hellu bloggen!
Ja vet att jag inte uppdaterade som jag skulle. Men det har varit så fint väder de sista dagarna i uddevalla så det betyder att vi har vart och badat typ hela dagarna.
Igår typ klockan 21.00 så var vi nere och spelade minigolf på unda camping i uddevalla. Jag kom sist :(.. haha..
Jag kanske inte är världs bäst direkt..

Aja, nu har vi typ precis kommit hem från uddevalla. Skönt med lite lungn och ro, innan vi träffas igen för att åka till Kreta! Det kommer bli awesome.

Vi åker ju på söndag morgon, planet går klockan 6.00 på mogonen.. Jag kommer vara aaaaas trött!!
Men anna och linnea kommer på lördagen, så vi kanske måste organisera om lite i våra resväskor då. Så allt får plats!

Men nu ska jag sätte mig och skriva lite tidinställda inlägg som kommer upp lite då och då när vi är i kreta.
Kommer ju inte kunna uppdatera där :(. Tråkigt men sant!

Puuuuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0