Kaos

Ja som ni har märkt så har jag inte uppdaterat något nu på em. Men jag har en orsak. Jag har packat till flytten hela tiden.. Asså jag kommer sakna huset så otroligt mycket så att det inte är sant.. ;(.. Aja, lägenheten blir säkert också jätte bra! :) nu har jag typ precis ätit middag. Grillad fläsk karé, klyft potatis, sallad o vitlökssmör! As gott! :D jag stör mig på att man inte kan ladda upp någon bild på bloggen när man skriver ett inlägg på iphonen?! Elr kan man det, fast jag inte fattar hur för att jag är så himla oteknisk? Nått av de i allafall. Vi hörs imon. Då ska vi ha skolfotografering. Hoppas att det blir lite bättre en det förra iaf. Ppuuss

Postat av: Pame

Hej sot din blogg ar^^ besok min blogg med! vad tyckte du om japansk tjej visst ar hon sot?



//Pame

2011-08-29 @ 05:27:39
URL: http://pame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0