Dream ♥

*tidinställt inlägg av mig Mathilda*

Hola! Haha, bara skoja. Kan inget på spanska förutom det!
Jag läser ju franska ;).

Nog om det..

Denna veckan när vi är här på kreta så har vi bestämt oss för att göra en liten utflykt till den fina stranden elafonissi! ♥

Jag tror den ligger några mil utanför agia marina där vårt hotell ligger ;).
Jag vet inte vilken dag vi ska dit, men iallafall nu någon gång vi är här!

Jag skulle även vilja gå på någon marknad här, och se ifall jag hittar några fynd ;D. Kan ju visa upp det isåfall när jag kommer hem från Kreta..


Kolla, är det inte fint?





Postat av: KKUNGAMANDA

Nu är tävlingen du deltagit i avslutad!



Kolla in i bloggen & se fall du är den som fått ta del av mina hundratals läsare & ska få ett jättefint läppglans hemskickat!



Om inte, det kommer fler tävlingar som är minst lika värdefulla, hihi, puss!

2011-08-11 @ 16:45:40
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Postat av: lovisa

gud vad fint det ser ut!!! älskar klarblått vatten! hoppas du har det soligt och bra där :D här har det regnat i flera dar i sträck :(

2011-08-11 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0