Day 1

Dag 1 på Kreta!

Nu tänkte jag berätta lite om dag ett på kreta!
Dagen elr rättare sagt natten började med att pappa väckte mig klockan 03.00.
Jag gick upp, tog på mig mina kläder som jag skulle resa i o tog en macka. Klockan halv 4 på morgonen/natten så åkte vi hemifrån, vi skulle till landvetter flygplats!

Klockan 06.00 så lyfte vi från marken i Sverige för att bege oss till kreta! Vi landande ungefär 10.50 grekiskt tid. I sverige så var den då 09.50.
Vi hämtade vårat bagage och begav oss till bussen som skulle köra oss till vårat hotell. Cirka en timme senare så var vi framme på caldera village hotel, det var där vi skulle bo!

Vi gick till receptionen på hotellet och fick våran nyckel till rummet/lägenheten ;).
jag o linnea delade på étt rum med en dubbelsäng, egen balkong m.m.

Pappa o anna sov i köket i en bäddsoffa, haha. O becka o Elin delade rum de med :).
Efter det så gick vi vidare till poolen, tog varsin solstol o hoppade i poolen.

På kvällen så gick vi ut på stan och åt på en mysig restaurang!
Det var typ vad vi gjorde första dagen!

Puss!!



Bild från andra dagen! hade ingen annan just nu ;)..
Redan brun!? Huh! ;D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0