Äntligen hemma

Hej bloggen!
Nu så har jag ätit lite o sovit lite så jag känner mej lite piggare ;).
Vi kom hem halv sex i morse efter en natt på ett flygplan :s.. trött.. *gäsp*

tänkte bara berätta att det har varit en toppen vecka! 40 grader i skuggan o sol varje dag! Paradis ;)

i torsdag när vi vaknade så var det jätte mulet, men som tur va så hade vi hyrt en bil den dagen, för vi skulle åka till stranden elafonissi! ;D
O den stranden ligger på andra sidan av kreta, så när vi kom dit så var det jätte fint väder! Haha, lite crazy :S x).
Men mer detaljerat inlägg med bilder o allt kommer lite senare elr någon annan dag. Jag måste packa upp alla mina saker först. Sen ska jag ju packa ner mina saker igen för vi ska ju flytta snart! Alltså har jag fullt upp! ;)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0